lauantai 3. joulukuuta 2011

Tein jälleen putkisukat, tällä kertaa Novitan Luxus Alpacasta ihan itselleni. Nämä sukat ovat olleet puikoilla piiiiiitkäään. Ensimmäinen sukka oli melkein valmis, tein älyttömästi virheitä lopussa ja jouduin purkamaan. Sitten koiramme retuutti lankakerää niin, että jouduin kaksi päivää setvimään lankakerää, että sain sen selväksi. Lisäksi olen tehnyt muutamaa muutakin projektia yhtä aikaa.
Minä tykkään tuosta Luxus Alpacasta. Se on ihanan pehmeää ja itse tykkään tämän syksyn sävyistä. Minulla on tuota harmaana vielä, en vain tiedä mitä siitä tekisin. Karnaluksin sivuilla on muutamaa muutakin kiinnostavaa Novitan lankaa, joita ei näy Novitan sivuilla. Eikö suomalaiset innostu ihanista langoista, vaan pelkästään tekokuituisista huivilangoista ja seiskaveikasta?

2 kommenttia:

  1. Voi mun on ihan pakko tehdä nämä. Paljonko sitä Novitan alpakkaa meni?

    Meidän täytyy tehdä uusi Karnaluksin tilaus nyt keväällä. 8) Mä tarvitsen sieltä jo yhtä sun toista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tein niin, että melkein kerä meni aina yhteen sukkaan. Mulla olisi vielä harmaata alpakkaa, tekisi mieli tehdä toisetkin vielä itselleni.
      Tehdään vaan uusi tilaus, voi olla, että me mennään mun talvilomalla sinne, mutta se ei ole varmaa ja mä en tiedä paljonko mä pystyn sieltä kerralla kantamaan.

      Poista