sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Pyöröpuikkosetti


Olen haaveillut pitkään pyöröpuikkosetistä, jossa voi itse valita puikon koon ja kaapelien pituuden. Olen bongannutkin niitä muutamia, mutta hinta on ollut lievästi sanottuna kohdillaan. Olikohan yhdetkin 60€. Ihan niin paljon en ole ollut valmis puikkoihin uhraamaan, joten on jäänyt hankkimatta. Tänään bongasin Novitalta puikkosetin, jee! Tuossa on kolmet eri muoviset puikot ja kolmen mittaiset kaapelit. Isomman kokoisiakin oli, mutta otin tuo setin, koska noita enemmän tarvitsen. Hintaa oli vajaa 17€. Itse en ole mikään bambupuikkofani, mua ärsyttää, kun ne katkeilevat niin herkästi ja varsinkin ohuemmat puikot vääntyvät käytössä.

2 kommenttia:

  1. Mä olen myös kääntänyt vähän kelkkaani bambuisten puikkojen suhteen. Ärsyttää, kun ne katkeilee. Ja joku puikko joustaa enemmän kuin muut.

    Mä vannon neliskanttisten nimeen. Ne on ihan huiput.

    Mutta tuollaisessa TSI-pyörösetissä on Ideaa! Ei aina tarvitsisi ostaa uusia pyöröpuikkoja ihan joka naksaukseen. Ja hintakin on oikein kohtuullinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmittaa vieläkin, etten päässyt ainouhun enää ostamaan niitä puolen hinnan puikkoja. Mutta ehkä mä vielä jostain sellaisetkin hankin.

      Poista